Hoe volg ik mijn Bax Music pakket? Waar vind ik het tracking-nummer? Hoeveel afleverpogingen doet de bezorger? Je vindt hier antwoord op al je aflever-vragen.
Bestelling volgen | Afleveren bij buren | bpost | Transmission | Speciale koerier | Zie ook
Bestelling volgen
Wanneer we je bestelling verzenden, sturen we je een tracking-nummer via e-mail. Met dit tracking-nummer kun je je pakket volgen.
-
Als je deze code 's avonds of 's nachts krijgt, kun je hem pas de volgende ochtend gebruiken.
-
Geen tracking-nummer gekregen? Kijk in je 'Ongewenste mail' of 'Spam'.
-
Als onze eigen Bax Music koerier je bestelling komt bezorgen, krijg je geen tracking-nummer.
Afleveren bij de buren?
We begrijpen dat een deel van onze klanten het erg handig vindt om het pakketje bij de buren op te halen. Of dit mogelijk is, verschilt per vervoerder. Hieronder, bij 'Bezorginformatie per vervoerder', lees je daar meer over.
Tips:
-
Weet je van tevoren dat je niet thuis zult zijn? Kies tijdens het bestelproces op onze website voor Afhalen (tijdens de stap 'leveringsmethode'). Selecteer vervolgens een afhaalpunt in jouw buurt.
-
Daarnaast kun je bij ons kiezen voor een specifieke bezorgdatum of een bepaald tijdvak. Bekijk ons volledige overzicht van bezorg-services.
Bezorginformatie per vervoerder
Bax Music werkt in België samen met de vervoerders bpost, UPS en Transmission. Tijdens het bestelproces (onder de stap 'Leveringsmethode') zie je een overzicht met de mogelijke vervoerder(s). De beschikbare opties zijn afhankelijk van de verzendopties die je hebt gekozen.
bpost
Gewoonlijk bezorgt bpost tussen 9:00 uur en 15:00 uur van maandag tot en met zaterdag.
-
1. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een Track & Trace-nummer via e-mail. Dit is meestal 's avonds of 's nachts.
-
2. Vanaf de volgende ochtend gebruik je deze code om je bestelling te volgen.
-
3. Ben je niet thuis, dan levert de bezorger het pakket mogelijk bij de buren af. In elk geval laat de bezorger een afwezigheidsbericht achter.
-
4. Als er niet bij de buren bezorgd is, heb je twee mogelijkheden:
-
5. Weet je van tevoren al dat je niet thuis zult zijn? Je kunt via de bpost website of de My bpost app eenvoudig je leveringsvoorkeuren instellen. Kies bijvoorbeeld voor een afhaalpunt, een veilige plaats of bezorging bij de buren.
Goed om te weten:
-
We raden aan om de e-mail met de barcode erin mee te nemen. Het kan gebeuren dat de medewerker hiernaar vraagt.
-
Ligt je pakket bij een bpost PostPunt, dan heb je 14 dagen de tijd om de zending op te halen. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar Bax Music.
Transmission
Als je kiest voor bezorging door Transmission (indien deze optie beschikbaar is in de winkelwagen), mag je uitgaan van het volgende:
- 1. Wanneer we je bestelling verzenden, ontvang je een Track & Trace-pakketnummer via e-mail. Dit is meestal 's avonds of 's nachts.
- 2. Vanaf de volgende ochtend gebruik je deze code om je bestelling te volgen.
- 3. De bezorger doet een eerste afleverpoging. Ben je niet thuis, dan wordt er een kaart achtergelaten. Hierop staat hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken.
- 4. Er wordt een tweede afleverpoging gedaan op basis van de afspraak die je gemaakt hebt met Transmission. Als je niet thuis bent, gaat het pakket terug naar Bax Music.
- Bezorging bij de buren, of ophalen bij een afhaalpunt is niet mogelijk.
Speciale koerier
Als je gebruikmaakt van bijvoorbeeld onze Toetsen Service, dan wordt je pakket bezorgd door een speciale koerier. In zulke gevallen nemen we altijd eerst contact met je op om een bezorgafspraak te maken.
-
Bezorging bij de buren, een tweede afleverpoging, of ophalen bij een afhaalpunt zijn niet mogelijk.
-
Je krijgt geen Track & Trace-code.
> Meer informatie over speciale bezorg-opties
Zie ook
> Afhalen in winkel of bij afhaalpunt
> Verzenden & Bezorgen
> Deellevering
> Bezorging in het buitenland
> Afleveradres wijzigen
> Bestelling niet ontvangen
> Levertijden
> Bestelling plaatsen