Assortiment
Acties & Promoties
Informatie

Status reparaties

Heb je een product naar ons opgestuurd om te laten repareren?

Hoe werkt het?

  • 1. We sturen je een ontvangstbevestiging. Dit duurt gewoonlijk maximaal 5 dagen, gerekend vanaf de dag van verzending.
  • 2. Kleine reparaties doen we soms zelf. Maar meestal sturen we het product naar een reparatiecentrum of onze leverancier.
  • 3. Op het moment dat we het product weer naar je gaan terugsturen, krijg je een tweede e-mail.

Hoe lang duurt het?

In totaal duurt de afhandeling gemiddeld 4 weken, gerekend vanaf het moment dat we het product van je ontvangen hebben totdat je het weer in huis hebt.

Vragen?

Neem voor vragen of opmerkingen contact op met onze Helpdesk onder telefoonnummer 03 60 52 226 of rechtstreeks met de Aftersales-afdeling via rma@bax-shop.be. Advies: je kunt vragen over de reparatie-status het beste stellen via e-mail. Om je vraag te beantwoorden, moeten we namelijk vaak eerst contact opnemen met de leverancier of het reparatiecentrum.

> Garantie
> Reparaties
> Status retour

Vergelijk je gear (1/10)