Assortiment
Acties & Promoties
Informatie

Bestelling wijzigen of annuleren

Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze om wat voor reden dan ook aanpassen of annuleren? Hieronder leggen we uit wat je het beste kunt doen.

Een bestelling wijzigen of annuleren die nog niet verzonden is

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren voordat deze naar je onderweg is? Neem dan telefonisch contact op met onze Helpdesk via 3 60 52 226. Op deze manier kunnen we je verzoek zo snel mogelijk in behandeling nemen.

> Meer informatie over afleveradres wijzigen

Een bestelling wijzigen of annuleren die al verzonden is

Is de bestelling die je wilt aanpassen of annuleren al naar je verzonden? Weiger het pakket dan op het moment dat het wordt aangeboden door de bezorger. De bestelling wordt dan naar ons teruggestuurd. We nemen (na ontvangst van de bestelling) contact met je op om te zorgen voor een passende oplossing. Het wijzigen of annuleren van een bestelling is gratis.

  • Is het niet gelukt om het pakket aan de deur te weigeren? Raadpleeg dan onze retour-pagina voor informatie over het terugsturen van bestellingen.
  • Wanneer je een artikel hebt besteld dat is uitgesloten van retour, dan kun je je bestelling alleen nog annuleren of veranderen wanneer deze nog niet verwerkt is.

> Status van bestellingen
> Terugbetaald worden
> Bestellingen retourneren

Vergelijk je gear (1/10)