Assortiment
Acties & Promoties
Informatie

Bestelling niet ontvangen

Heb je je bestelling nog niet ontvangen? Lees hieronder of een van de volgende punten je verder helpt.

Afleveradres

Toen je je bestelling plaatste, heb je het bezorgadres ingevuld. Klopte dit wel?

  • Controleer dit door de order-bevestiging van Bax Music op te zoeken in je e-mail.
  • Heb je besteld als geregistreerde klant? Dan kun je ook inloggen (bovenaan de website) en naar het kopje Bestellingen gaan.

> Bestelling wijzigen of annuleren
> Afleveradres wijzigen

Bezorgtijdvak

Je kunt de status van je bestelling volgen met de tracking-code die je van ons hebt ontvangen.

> Bestelling volgen

Niet thuis

Was je niet thuis op het moment van bezorging? Als het goed is heeft de postbode een bericht achtergelaten met daarop meer informatie.

Ben je niet geholpen met bovenstaande tips? Neem dan contact op met onze Helpdesk om de status van je bestelling te bekijken.

> Contact

Vergelijk je gear (1/10)